Авокадо е познато по тоа што е голем извор на добри масти. По потекло е од Мексико, и содржи околу 322 калории и 29 грама масти. Авокадото несомнено може да се смета за масно овошје, но не на штетен начин. Истражувањата покажаа дека авокадо дефинитивно  треба да биде вклучено во вашата дневна исхрана, како што може да го поттикне губењето на тежината и здравјето на целото тело.

Го регулира нивото на холестерол

Научниците тврдат дека со зголемување на внесот на авокадо, може да се регулира нивото на холестерол во телото. Една студија покажа дека секојдневно внесување на авокадо во период од пет недели може да го намали нивото на холестерол до 13.5mg / дл. Тоа е сосема доволно за значително намалување на ризикот од срцеви заболувања.

Помага во намалување на обемот на половината

Авокадото е одличен извор на мононезаситени и олеински масни киселини. Тие може да помогнат да се намалат стомачните масти, кои можат да помогнат во намалување на ризикот од метаболичен синдром, голем број здравствени состојби поврзани со телесната тежина. Исхраната богата со мононезаситени киселини може да се спречи мастите  да се распределат околу стомакот. За разлика од екстра девственото маслиново масло, маслото од авокадо има висок степен на согорување. Ова значи дека можете да го користите во подготовка на храна на висока температура.

Подобрување на квалитетот на вашата исхрана

Авокадото е одличен извор на витамини и голем број на други важни хранливи состојки, кои можат да го намалат обемот на половината. Во една студија се покажа дека авокадото ја подобрува апсорпцијата на каротеноиди, антиоксидантни соединенија кои може да помогнат во спречување на клетките на ракот. Поточно, авокадото може да ја подобри апсорпцијата на каротеноиди за уште 3-5 пати подобро. За да авокадо лесно може да се вклучи во секојдневната исхрана, можете да почнете да користите масло од авокадо. Експертите укажуваат на тоа дека треба да го користите како прелив за салата.

avokado

 Го намалува нивото на слободните радикали

Слободните радикали ги напаѓаат вашите митохондрии, а тоа го саботира вашиот метаболизам. Слободните радикали предизвикуваат серија на верижни реакции во организмот кои ги уништуваат клетките и ДНК, и ги провлекуваат предизвика низ други здравствени проблеми. Антиоксидансите од свежо овошје и зеленчук може да помогнат да се неутрализираат слободните радикали, но не можат да стигнат до митохондриите и настанува проблем. Кога вашата митохондриите не  работат правилно, тоа влијае на метаболизмот. Истражувањата покажаа дека мононезаситени киселина од авокадо може да помогнат на митохондриите за да се одбранат од нападите на слободните радикали.

Таа го регулира апетитот

Една лажица авокадо може да помогне да се намали желбата за ужина, а истражувањата покажале дека оние кои јадат умерена дневна авокадо, чувствувате колку што е 40% помалку желба за ужина, кои обично се случува во попладневните часови.

Тоа ја намалува желбата за слатки

Авокадото на човечкото тело обезбедува речиси 20 витамини, минерали и фитонутритиенти кои се важни за контрола на тежината. Авокадо содржи околу 14 грама влакна и е одличен извор на витамин К, а  една студија покажа дека луѓето кои внесуваат доволна количина на витамин К, имаат 19% помал ризик од развивање на дијабетес во текот на следните 10 години.

Ја почитува здравата исхрана,посебно овошјето и зеленчукот,љубител на животни,верува во љубов,омилено место за живеење Париз