Често постовувано прашања за протеините  cе дали е важен типот на протеин и кој е подобар Whey или Casein?

Одговорот е дефинитифно ДА.Whey и Casein протеинот имаат различен амино-киселински профил, различна стапка на  разложување во оранизмот,и како резултат на тоа имаат различен метаболички ефект врз телото.

Whey протеинот од сите видови на протеин е најбогат со BCAA, и тоа во просек од 23-25 проценти.Whey протеинот исто така се процесира најбрзо,нешто измеѓу 8-10 грами на час.Casein-от од руга страна во својот состав има 18 проценти BCAA, но повеќе глутамин во својот состав.Тој се разложува со поспора брзина од околу 6 грама за еден час.Сите вие бројки значат дека Whey протеинот  е подобар за изградба на мускулите поради неговиот богат состав со BCAA  и висока стапка на разложување.Но Caseinot e подобар во превенција на губење на мускулна маса.

Истражувањата покажаа дека најдобро време за Whey е 30 мин пред тренинг.Субјектите имаале поголемо ниво на тестостерон споредбено со оние кои го земале Whey протеинот веднаш по тренингот.Ова се должи на големиот процент на BCAA и брзата стапка на разложување во организмот.Студија на универзитот во Бејлор покажува дека комбинација од Whey и Casein е најдобра,затоа што резултира со најголем раст на мускулите,за разлика од земање само Whey или  само Casein.

 

 

Eripuit oporteat patrioque vel ne. Albucius voluptatum eu vel. Sea nisl voluptaria sententiae et, eum autem fuisset definitionem no. Id paulo dicam postea nam, quo regione facilisi aliquando cu. Ad aeque reformidans mediocritatem vim.