Вежбањето го прилагодувате спрема обврските, работата и  дружењето со пријателите. Но, најверојатно сте заборавиле декаа вежбањето треба да се прилагоди и на менструалниот циклус.

Експертите истакнуваат дека жените на својот тренинг треба да бидат прилагодени на хормоналните промени кои се случуваат секоја недела.

Истражувањата покажале дека телото на жената од недела во недела претрпува промени. Со цел да му се овозможи на телото да функционира без стрес, потребно е да се прилагодиме на неговите промени.

Така ќе се чувствувате, една недела без проблеми и ќе направите најмногу на интензивниот тренинг, а во втората недела ќе сакате само да легнете и  ќе бидете мрзливи.

1 Фаза (7 до 10 дена)

Обука: аеробни вежби, групен фитнес, нешто ново.

По завршувањето на вашиот период ќе се чувствувате мало намалување на енергија. Но, во следните неколку дена вашето тело ќе почне да произведува зголемено ниво на естроген и ќе дојде до овулацијата.

Естрогенот го  зголемува нивото на енергија. Тоа не може да биде на максимално ниво на енергија, но тој ќе има доволно за  тренинг со низок или среден интезитет.

Фаза 2 (3-4 дена)

Тренинзи: интервални тренинзи со висок интензитет, плиометриски тренинг.

Во овие неколку дена ќе дојде до овулација. Нивото на естроген се зголемува драматично, а тестостеронот го следи внимателно.

Ова е најдобро време за тренинг со висок интензитет. Ако планирате да започнете со вежбање, овие се најдобрите денови,бидејќи енергијата е на високо ниво.

 

vezbane-ciklus

Фаза 3 (10-12 дена),

Тренинг: тренинзи за  сила, Поспоро тренирање.

На почетокот на оваа фаза, може да се чувствувате како да имате многу енергија. Ова е како што треба, бидејќи тоа значи дека сте здрави.

Но, како што  таа фаза 4 се движи подалеку, така ќе се намалува нивото на естроген и прогестерон. Тогаш ќе забележите постепено намалување на енергијата. Имајте поспори тренинзи кои се бавни и ориентирани кон вежбите за сила.

Фаза 4 (3-5 дена)

Обука: одење, јога

Ова е недела, кога ќе го добиете вашиот период (менструација). Нивото на естроген и прогестерон ќе се намалува брзо, со што ќе се намали и вашето ниво на енергија.

Почесто ќе се чувствувате уморни. Овие не се денови на тренинг со висок интензитет. Лесни и долги прошетки и помалку комплексни јога пози ќе бидат совршени за оваа фаза.

 

 

 

 

Ја почитува здравата исхрана,посебно овошјето и зеленчукот,љубител на животни,верува во љубов,омилено место за живеење Париз