Pancakes_21

Сите сме пораснале со палачинки,но откако почнавме да внимаваме на нашата линија се помалку ги конзумираме.Со овој рецепт може да ги вратиме во нашата исхрана.Овие палачинки содржат бавно разградливи јагленхидрати,многу влакна,и голема доза на протеини,што ги прави одличен појадок за сите они кои сакаат да добијат чиста мускулна маса.

Потребни состојки:

1.Една шолја овес

2.Две цели јајца

3.Пет белки

4.Две дози Whey Protein

5.Една банана(исецкана на мали парчиња)

6.Една шолја боровинки(малини)

7.Две лажички путер од кикирики

8.Цимет(се додава за вкус)

9.Две лажички кокосово масло

Згответе го овесот и потоа додајте ги другите состојки.

Резултат е оброк за дваица кој содржи 592 калории, 48 грама протеини, 29 грама маснотии, и 39 грама јагленхидрати.

Eripuit oporteat patrioque vel ne. Albucius voluptatum eu vel. Sea nisl voluptaria sententiae et, eum autem fuisset definitionem no. Id paulo dicam postea nam, quo regione facilisi aliquando cu. Ad aeque reformidans mediocritatem vim.