Кога гасовите (прдеж) покажуваат на сериозни промени на процесот во дигестивниот тракт? Најголемиот дел од гасовите  се нормални, но количината на гасови  повеќе од 23 пати на ден е абнормална, може да укажува на голем број на проблеми.

Луѓето кои имаат проблеми во дигестивниот тракт или пак  имале некоја операција на дигестивниот тракт или на било кое ткиво во дигестивниот тракт исто така може да имаат проблеми со надуеност и болки . Еве неколку едноставни и лесни чекори кои можат да помогнат да се намали износот на гасови кои го испуштате:

 

Јадете и пијте полека и џвакајте ја храната добро. Ова ќе помогне да се намали количината на воздухот што го проголтувате.

Ако сте склони кон гасови, да  избегнувате гуми за џвакање и  слатки.

Ако носите протези, осигурајте се кај вашиот стоматолог дали е добро наместена, а ако не, поправете ја.

Идентификувајте ја храната  која ви создава гасови, и избегнувајте ја.

Ако додадете овошје во вашата исхрана, јадете го полека, така што вашето тело не би произведувало повеќе гасови.

Ако веќе сте имале лоши искуства со млечни производи, може да земете додатоци од лактоза (сурутка) пред јадење,за да се намалат повеќето гасови кои вашето тело ги произведува. Вие исто така може да конзумираат лактозно пастеризирано млеко.

Обиди се со обнова на ензимите  во вашиот дигестивен тракт, тие можат да помогнат во варењето на шеќерот од овошјето и  зеленчукот.

Зголемување на физичката активност (30 минути прошетка  или побавни  активности на ден), која ќе ви помогне лесно да се вари храната.

Можете да ги зајакнете вашите стомачни мускули, вежбајќи,што исто така ќе ви помогне да се ослободите од гасовите.

 

 

Што е причината за подуеност?

 

Подуеност е состојба која се јавува со поминувањето на гасовите од цревата преку анусот. Гасот  во гастроинтестилниот тракт има  два извори: проголтан гас или гас кој произведува бактерии (или други микроорганизми – габи, на пример) кои најчесто се наоѓаат во цревата. Проголтаниот  гас е вистинската причина за прекумерна гасови. А  вообичаено извор на гасот е произведен од страна на бактериите во цревата. Бактериите произведуваат  гас кога се вари храната и особено шеќерот или полисахаридите кои не се варат  во текот на преминот преку тенкото црево. Шеќер е обично недоволно сварен од   лактозата  во млекото. Отсуство на ензимот лактаза во цревната слузница (може да биде наследна) предизвикува нерамно варење. Лактазата  има улога да ја разбие лактозата, така што би била апсорбирана.

 

Сепак, во последниве години се поголем е бројот на прехранбени производи кои содржат сорбат, аспартам и други адитиви во состојба на распаѓање во цревната флора предизвикуваат гасови.

 

Најголем број  видиви на зеленчук или овошје содржи целулоза,тоа е уште еден тип на полисахарид кој не се вари во текот на преминот преку тенкото црево. Постојано голтање на мали количини на воздух овозможува бактериите  да  произведат постојано гас. Постојаното движење на цревните мускули (перисталтика) дава поттик на гасот да излезе низ цревата. Особено зеленчук со многу сулфурни соединенија и амонијак (луковиците – кромид, лук, праз, диви лук, итн) создава “непритни гасови”. При обработката на целулозата е многу важна температура или топлината што се создава од страна на дебелото црево. За да не се создаде метанол од целулозата, од суштинско значење е да биде соодветно преработена. Поради проблеми со целулозата најдобро  е да се користи овес и ориз во интегрална форма, бидејќи целулозата кои ја содржат тие лесно се обработуваат во форма која е потребна за варење.

Ја почитува здравата исхрана,посебно овошјето и зеленчукот,љубител на животни,верува во љубов,омилено место за живеење Париз