Дали интензивните вежби или оние кои предизвикуваат прекумерно потење, ќе ви помогнат да согорите повеќе калории и поради тоа побрзо да ја намалите својата тежина?Ова е одлично прашање и знам дека сте си го поставиле барем еднаш.Сте направиле вистински интензивен тренинг кој ве натерал повеќе да се потите, веднаш се качувате на вагата и забележувате дека сте неколку килограми полесни и сте пресреќни.Но, не се возбудувајте премногу!

Еве што се случува кога ќе се потите на тренингот и ќе забележите дека вашата тежина се намалува,тоа е всушност резултат на течностите кои сте ги изгубиле преку потењето.Па така што побрзо ќе направите рехидратација,а тоа треба да биде веднаш,вашиот размер на тежина треба да се врати каде што беше пред тренингот.Тоа е толку лесно да изгубите толку многу од вашата тежина за многу брзо.Па еве зошто ова се случува:

Што се случува кога се потите?

Температурата на нашето тело се контролира преку потењето,ние ја ладиме кожата на нашето тело, а исто така ја ладиме и целата внатрешна температура на телото. Тоа е добро да се знае дека потењето не е најпрецизниот начин да се измери колку е интензивно вашето вежбање,и колку калории сте изгубиле.Како што веќе кажавме, може да се потите и премногу без да изгубите ниту малку калории.Но шокантен е фактот дека, повеќе калории можете да изгубите додека вежбате  на ладно,отколку ако вежбате  на топло.Вашите мускули повеќе ќе го загреат вашето тело кога надвор е ладно, иако вие неможете да ги почуствувате овие мали контракции. И ако го направите ова, на вашите мускули ќе им треба повеќе енергија, што значи дека ќе согоруваат повеќе калории.Секој пат кога ќе вежбате,ќе се ослободува топлина и тоа е она што му помага на вашето тело да ја одржи температурата стабилна.Од друга страна пак, не  секој пат кога се потите, вие  можете активно да ги согорувате калориите.Потењето нема да ви покаже колку е брзо или интензивно вашето вежбање.Наместо тоа, отчукувањата на вашето срце  и тоа колку се чувствувате уморни се многу подобри показатели за тежината на вашиот тренинг и за тоа колку калории согорувате.

 

Потењето не е индикатор за интензивниот тренинг

Запомнете, не се работи за тоа колку се потите,туку за тоа колку е интензивно вежбањето.И не секогаш сакате да потрошите што е можно повеќе калории во текот на секој следен тренинг.Треба да направите низок и висок интензитет на вежбање, бидејќи не сакате да вежбате на висок интензитет цело време.Тоа е добар начин да ги согорувате калориите од вашето тело и да вежбате по напорно.Така осигурајте се дека имате висок и низок интензитет на вежбање и мешајте ги сите различни видови на вежби: кардио, сила и флексибилност. На овој начин ќе ја добиете најдобрата шанса за долготрајно губење на тежината.

Се надевам дека ви помогнавме да ги разјасните работите околу потењето и губењето на тежината.

Eripuit oporteat patrioque vel ne. Albucius voluptatum eu vel. Sea nisl voluptaria sententiae et, eum autem fuisset definitionem no. Id paulo dicam postea nam, quo regione facilisi aliquando cu. Ad aeque reformidans mediocritatem vim.