Науката докажала и дефинирала 6 типови дебелини, предизвикани од разни фактори. Проверете во која група спаѓате, но и како да го решите овој проблем:

1. Дебелина од храна

Овој тип на дебелина е најзастапен во светот. Настанува како причина од премногу внесување храна и шеќер. За да се ослободите од неа, намалете ја количината на храна и вежбајте најмалку 30 минути дневно.

2. Дебелина од “нервозен стомак

Овој тип на дебелина е предизвикан од анкциозност, стрес и депресија. Оние кои го имаат практикуваат често консумирање слатки. Најважно е да ја контролирате својата анкциозност со физички активности, кои ќе ве ослободат од стресот.

3. Атерогенична метаболичка дебелина

Луѓето кои имаат стомак надуен како балон, ги акумулираат сите масти во овој дел од телото. Тука најпогодени се оние кои консумираат алкохол или кои страдаат или имаат проблеми со дишењето.

debelina11

4. Дебелина како последица од лоша венска циркулација

Ова претежно е генетски наследна дебелина. Настанува и за време на бременост и се јавува паралелно со често отекување на нозете. Суштината на решението се вежби како што се трчањето или качување по скали.

5. Дебелина од неактивност

овој тип на дебелина ги погодува оние делови од телото кои во минатот иле многу активни односно кои биле вежбани и тренирани. Клучот за елиминирање на овој вид масти е да не се дозволат долги периоди без јадење, бидејќи тоа може да го забрза метаболизмот и побро да ги согори.

 

6. Глутенска дебелина

Воглавно е присутна кај жените во адолесценција, менопауза и со присутен хормонски дисбаланс. Многу е важно да се одбегнува долго седење, пушење и алкохол, и треба да се практикуваат вежби со тегови.

 

Вљубеничка во здравата исхрана и науката, сака да чита литература од разни жанрови и обожава медицина