Губењето на тежината може да изгледа комплицирано, но всушност се сведува на една едноставна работа: калории во споредба со отфрлање на истите.Единсвениот начин да го намалите процентот на вашата телесна маса, е да внесувате помалку калории отколку што согорувате. Ако внесете повеќе калории отколку што ви се потребни, тие ќе се складираат како масти.

Количината на калории на дневна основа зависи од повеќе фактори, како што се возраста, полот, ниво на активност, метаболизам, исхрана, мускулите на масти сооднос, и здравствена состојба. Друг клучен фактор е термогенеза. Овој термин се однесува на процесот на производство на топлинска енергија во вашето тело. Одредени видови храна и суплементи ја зголемуваат  температурата на вашето тело и да го забрзуваат  губењето на масти. Во термогенеза, вашето тело ја користи резервната енергија за гориво, со што се зголемува оксидацијата на мастите. Губењето на јаглехидратите, вежбање, топењето на масти  и точно одреден тајминг на оброкот може да го забрза овој процес и да ви помогне да изгубите неколку килограми.

Значи, дали сте подготвени да започнете? Еве четири совети за топење на повеќе маснотии преку термогенеза:

 

Јадете повеќе протеини

 

Во споредба со јаглехидрати и масти, протеини бараат  повеќе енергија за да се сварат. Секој пат кога ќе јадете високо протеинска храна, ќе согорувате калории. Тоа е всушност добар пример за тоа како термогенезата работи. Внесување повеќе калории од протеини  може да ја зголеми потрошувачката на енергија.

Кога се јаде мрсна храна, како што се путер или масло, околу три проценти од тие калории се користат за варење. Кога ќе консумирате храна богата со јаглехидрати, како зрна или колачиња, вашето тело  користи 10 проценти од калориите  за  да се вари храната. Со пополнување на чинијата со мисиркино, пилешко, риба и млечни производи, вашето тело ќе  користи 30% од тие калории за да се свари храната. На пример, од 100 калории пилешки гради, 30 калории ќе бидат обработени во текот на варењето на храната. Ова значи дека ќе  земе  само 70 калории, наместо на 100.

 

Исхраната богата со протеини може да ја зголеми термогенезата, потисне вашиот апетит и  да ги топи мастите. Ако сакате да ви олесни, јадат барем еден грам протеини по килограм телесна тежина. На овој начин, вашиот метаболизам ќе се забрза и ќе  се топат повеќе калории во текот на денот.

 

termogeneza

 

 

Намалете го внесот на јаглехидрати во текот на ноќта

 

Еден од најлесните начини да се зголеми термогенеза е да се намали внесот на јаглехидрати во текот на ноќта. Во текот на денот, телото ги апсорбира јагленохидратите од храната која се консумира, така што неговата гликогенска резерва се полни. Ако јадете јаглехидрати во вечерните часови кога гликогенските резерви се веќе полни, тие ќе се складираат како масти.

По 18:00, треба да се држиме до високо-протеинска храна и зелен зеленчук како спанаќ, зелена салата, зелка, грашок, брокула, и кељ. Избегнувајте скроб, цел ориз, интегрални житарки, тестенини, леб, и рафинирани шеќери. На пример, може да се јаде пилешки гради и брокула, лосос со спанаќ и сирење, белка од јајце омлет со зеленчук, сирење и маслинки, стек и грашок, сланина, туна салата. Протеински шејкови од сурутка, казеин и додатоците како замена за оброк се одличен избор исто така. Одбегнувајте зголемување на телесните додатоци и други високи јаглехидрантни производи пред спиење. Овој едноставен трик ќе го забрза вашиот метаболизам и ќе ви помогне да го достигнете  губењето на вашата тежина и доаѓањето до посакуваната цел.

 

Користете план за промена на внесот на јаглехидратите во кој е вклучен и тренинг

 

Планот може да го претвори вашето тело во машина за топење масти  и да го  забрза вашиот метаболизам. Постојат неколку начини за да ги ротирате јаглехидрати во вашата исхрана, како што се случува внес на ниски јаглехидрати  три дена по ред, проследено со висок хидратантен ден. Оваа стратегија  широко се користи од страна на оние кои го следат кетогена исхрана. Сепак, ова не значи дека не можете да го користите. Впрочем, тоа е одличен начин да се задржи изгледот на вашето тело  и стимулира метаболизмот.

Започнете со јадење 300 грама јаглехидрати на ден поделени во  неколку мали оброци. Направете го тоа за три последователни дена. Имате внес од 150 до 200 јаглехидрати четврти ден. Како што се користи оваа стратегија, обидете се со повеќе напредни стратегии за забрзување на метаболизмот. На пример, можете да јадат 60 грама јаглехидрати дневно, пет дена по ред. За време на викендот, јадете по 200-250 грама јаглехидрати на ден. Повторете го истото следната недела. Кога вашите гликогенски резерви се празни и јагленохидратите се повторно воведени во исхраната, ќе го шокирате вашето тело и ќе се зголеми термогенезата.

 

Земете термогени додатоци

 

Tермогените топачи на масти се околу со години. Овие додатоци во исхраната ќе го  забрзаат метаболизмот, што предизвикува вашето тело да троши повеќе енергија за време на одмор. Тие работат со зголемување на вашата внатрешна температурата, а се    стимулира со ослободувањето на катехоламините. Овие хормони од страна на надбубрежните жлезди имаат улога да го прекинат создавањето на масните клетки.

Постојат различни видови на топачи на масти  достапни на пазарот, така што бидете сигурни дека се направени соодветни истражувања. Одберете ги оние кои содржат природни состојки со термоген ефект, како што се екстракт од зелен чај, капсаицинот, кофеин, Garcinia cambogia, зелено кафе, грав, чили, yohimbe и ефедра. Овие природни состојки ја зголемуваат вашата енергија, ја инхибираат апсорпцијата на масти, и го забрзуваат метаболизмот. За целосно да ја почувствувате и видите нивната полза, јадете здраво и вежбајте редовно.

Држете се настрана од синтетички производи и  стимулатори за тироидната жлезда, бидејќи тие може да предизвикаат сериозни здравствени проблеми, како срцеви заболувања, мозочен удар, висок крвен притисок, вртоглавица, и тешкотии во дишењето. Повеќето термогени топачи на масти  се безбедни и  имаат малку или никакви несакани ефекти. Во принцип, оние што содржат кофеин може да предизвика палпитации и напнатост, но овие симптоми ќе исчезнат за неколку минути.

Eripuit oporteat patrioque vel ne. Albucius voluptatum eu vel. Sea nisl voluptaria sententiae et, eum autem fuisset definitionem no. Id paulo dicam postea nam, quo regione facilisi aliquando cu. Ad aeque reformidans mediocritatem vim.